Want it? Work for it

Want it? Work for it

niedziela, 18 sierpnia 2013

Podsumowanie tygodnia

W celu monitowania aktywności fizycznej oraz ustaleń dietetycznych będę robiła podsumowania tygodnia. Mam nadzieję, iż pomoże mi to w systematycznej kontroli postępów odnośnie poprawy mojej kondycji a także pozwoli na wyłapanie wszelkich błędów jakie popełniam. Tygodniowe monitorowanie spadku wagi powinno zmobilizować mnie do jeszcze cięższej pracy nad sobą. Zauważyłam, iż jeśli pozostawiam treningi i dietę "samym sobie" efekty nie są zadowalające.


DIETA:

Dieta jest narazie "intuicyjna". Można powiedzieć, iż dojadam zapasy z lodówki - jestem przeciwna wyrzucaniu jedzenia i marnotrawieniu go, dlatego chciałabym najpierw opróżnić lodówkę z rzeczy, które mogą się szybko zepsuć. Gotuję potrawy głównie z ryżem i warzywami. Sporadycznie zdarzają się makarony. Szacunkowo wartość kaloryczna potraw wynosi ok. 1600-1800 kcal. Muszę wprowadzić w życie zalecenia dietetyczki i zredukować wartość kaloryczną przyrządzanych potraw. 

TRENING: 

W tym tygodniu dałam z siebie wszystko. Poniżej w tabelce przedstawiam plan treningowy minionego tygodnia. 
W kolejnym tygodniu mam urlop, planuję spędzić go najbardziej aktywnie jak to będzie możliwe. 



Dni treningowe: 7
Dni lenistwa: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz